Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται:
a) με ιδία μέσα της εταιρείας
β) μέσω συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών (courier) μετά από συνεννόηση με τον πελάτη
γ) μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας (και των συνεργατών της) μετά από συνεννόηση με τον πελάτη
δ) στην έδρα/εταιρείες της εταιρείας (παραλαβή από τον πελάτη)
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα (Τ.Κ.) της περιοχής της αποστολής, το βάρος και τον όγκο του δέματος.
Τρόποι Πληρωμής
Ο Πελάτης επιλέγει από τις μεθόδους και τα μέσα πληρωμής που προτείνονται, αλλά η μεν υποβολή των στοιχείων γίνεται με επιμέλεια και αποκλειστική του ευθύνη, η δε διασταύρωση των στοιχείων του και κάθε πράξη συναλλαγής διενεργείται με επιμέλεια και ευθύνη του φορέα που τη διεκπεραιώνει. Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η ευθύνη της JMCO περιορίζεται στην εκτέλεση της παραγγελίας, που αντιστοιχεί σ’ αυτή τη συναλλαγή.
Πληρωμή με Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Στην περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, ο Πελάτης ολοκληρώνει την παραγγελία του χωρίς να γίνει η πληρωμή. Η παραγγελία του παραμένει εκκρεμής έως την κατάθεση του συνολικού ποσού σε έναν εκ των παρακάτω τραπεζικών λογαριασμών. Κατά την κατάθεση θα πρέπει ο Πελάτης να καταθέσει ολόκληρο το τίμημα της παραγγελίας του, προσθέτοντας στην αιτιολογία της κατάθεσης το ονοματεπώνυμο του και τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας. Εφόσον εμφανιστεί η εξόφληση της παραγγελίας του, τότε η Εταιρία αποστέλλει τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, ενώ τότε οριοθετείται και η έναρξη για την προθεσμία εκτέλεσης των ειδικών παραγγελιών.
Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η JMCO δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
Τράπεζα |
ΙΒΑΝ |
EUROBANK |
GR5202602340000400200168758 |
ALPHA BANK |
GR0401402090209002330000609 |
ΕΘΝΙΚΗ |
GR1601106660000066644007479 |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
GR9501717400006740141674647 |
Πληρωμή με Αντικαταβολή
Ο Πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το συνολικό τίμημα της παραγγελίας του μέσω αντικαταβολής, δηλαδή με την καταβολή του οφειλόμενου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη, διανομέα της Εταιρίας κατά την παράδοση των πωληθέντων στον δηλωθέντα στην παραγγελία, τόπο παράδοσης.
Επιστροφή Προϊόντος – Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση αγοράς, μέσα σε χρονικό διάστημα δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
Σε περιπτώσεις ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος, κατασκευαστικού ή μη, σφάλματος κατά την εκτέλεση της παραγγελίας (πχ: αποστολή διαφορετικών κωδικών), καθώς και στις περιπτώσεις αποδεδειγμένης εγγράφως έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής . Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο Πελάτης πρέπει να υποβάλλει αίτημα με την ειδική φόρμα επιστροφών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή μέσω του αριθμού 2106011640 εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Ακολούθως, η Εταιρία θα ενημερώσει τον Πελάτη για τη διαδικασία διευθέτησης του ζητήματος και θα υποδείξει τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος. Στις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, η Εταιρία με δική της μέριμνα και δαπάνες, θα προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος και, εάν τούτο δεν είναι εφικτό, σε επιστροφή των χρημάτων. Η παράδοση προϊόντων σε διαφορετική ποσότητα από τη συμφωνηθείσα, δεν θα συνιστά έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας. Στις περιπτώσεις πώλησης/αποστολής μεγαλύτερης ποσότητας, το υπερβάλλον θα πρέπει να επιστρέφεται αμελλητί απ’ τον Πελάτη στην Εταιρία και, στις περιπτώσεις μικρότερης ποσότητας, η Εταιρία θα αποστέλλει στον Πελάτη αμελλητί τα ελλείποντα, χωρίς την οποιαδήποτε χρέωση του Πελάτη. Ελαττώματα/φθορές που παρουσιάστηκαν ή προκλήθηκαν κατά την αποστολή/μεταφορά, βαρύνουν αυτόν που φέρει το σχετικό κίνδυνο, με βάση τους όρους της πώλησης. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο Πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρία.
Ακύρωση Παραγγελίας (Όροι & Προϋποθέσεις)
Ακύρωση ολοκληρωμένης παραγγελίας/συναλλαγής χωρεί μόνο στις περιπτώσεις που έχει λάβει χώρα τεκμηριωμένη παραβίαση διάταξης νόμου [ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: χρήση κλεμμένης κάρτας, παραβίαση ασφαλείας της διαδικασίας ηλεκτρονικής συναλλαγής, κλπ].
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα να ανακαλέσει κάθε εντολή, χρησιμοποιώντας το κουμπί «back» και να αφαιρέσει τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι του, πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
Βασική μέριμνα της Εταιρίας είναι η τήρηση της νομιμότητας και η προστασία κάθε συναλλασσόμενου. Υπάρχει η δυνατότητα υποβολής παραπόνων στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της Εταιρίας και στα σε αυτή αναφερόμενα μέσα. Όλα τα παράπονα που τυχόν θα υποβληθούν, θα εξετάζονται και θα απαντώνται αμελλητί.
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών μονομερώς, αλλά και την υποχρέωση να αναρτά τις αλλαγές αυτές στην ιστοσελίδα της. Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση τροποποίησης παραγγελίας, θα εφαρμοστούν οι όροι που ίσχυαν την ημέρα υποβολής της παραγγελίας. Εάν οποιοδήποτε τμήμα των κανόνων πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Όλες οι κοινοποιήσεις που αφορούν σε ζητήματα παραβίασης των όρων, πρέπει να γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σχετική αναφορά παράδοσης, ή με δικαστικό επιμελητή, στην έδρα της Εταιρίας.
Για κάθε ζήτημα που δεν αναφέρεται ρητά στους παρόντες όρους ισχύουν τα προβλεπόμενα από την Ελληνική νομοθεσία. Η Εταιρία ενάγει και ενάγεται στην Αθήνα και εκεί θεωρείται ότι καταρτίζονται όλες οι συμβάσεις.